mandag den 11. juli 2011

Regn, regn og atter regn

Bliver det mon nogen sinde rigtig sommer? Med i hvert fald bare godt vejr 7 dage i træk?
Jeg er begyndt at tvivle. Men skidt, så skal jeg da ikke kamp svede, med den her store mave :P


Igen idag regner det. Dagen startede ellers ud med solskin. Så jeg skyndte mig op at træne (Ulrich er ude og arbejde, så jeg er "overladt" til mig selv, hehe) Men da jeg skulle cykle hjem fra træningscenteret regnede det. Og det blev ved. Og ved. Suk!


Så idag fordriver jeg tiden med Julia Lahme's "Hvor lagde jeg babyen?" Som jeg har fået af Ulrichs moster Mette. Og tak for den bog, den er bare god! :) 



Oliver er meget aktiv inde i maven, det er tydeligt at mærke at han er blevet stor. Iflg. "baby.dk" burde han veje omkring de 2000 gr. Men vi nyder det, og det er så hyggeligt om aftenen når vi alle 3 ligger i sengen, så er der altså krudt i rumpetten på den lille fis, han spjætter med arme og ben <3 Og vi nyder virkelig at der er en slags kontakt mellem ham og os nu.

Vi har talt om at tage et smut op til scanningsklinikken "Lille KBH'er" her en af dagene, og få en lille hurtig scanning, bare for liiige at se lillemanden igen. Selvom der kun er 54 dage (!!!) til han kommer ud til os :)

Jeg tror at vi har det meste klar til han melder sin ankomst, vi har i hvert fald meget (smart) tøj til ham. Men det er jo svært at sige om vi kommer til at mangle tøj, når man ikke har prøvet at ha sådan en lille størrelse før!


To skuffer med tøj er i hvert fald fyldt op indtil videre :) Mon ikke det er nok til den første uge?? (Haha)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar