torsdag den 7. juli 2011

Én meter om maven

Ja, så rundede jeg en hel meter om maven :P 
Synes ikke at det er såå voldsomt når jeg lige vænner mig til spejlbilledet, men nogle gange kommer det godt nok bag på mig at maven "allerede" er blevet så stor :)




På billedet er jeg 30 uger og 6 dage henne. Dvs. at der på nuværende tidspunkt KUN er 58 dage tilbage til termin (!!!) Under 2 måneder (!!!) Puhaaa, tiden går bare stærkt lige pludselig, jeg har allerede været gravid i 7 måneder. Det er slet ikke til at forstå, at inden vi ser os om er vi ikke kun os to mere, aldrig mere, vi er snart forældre... Det er "skræmmende" at tænke på, men samtidig også jordens dejligste tanke at jeg skal ha' et barn, med min eneste ene (Hvem havde troet det for bare få år tilbage, -ikke mig i hvert fald) 

1 kommentar:

  1. Hejsa :) Sikke en fin side, du har lavet dig!! Og synes din mave er flot rund....

    Hilsen Fie fra "baby.dk" (Fif)

    SvarSlet