fredag den 9. september 2011

Stadig ingen baby

Er idag gået 6 dage over termin, og stadig ingen baby .. Suuk.
Igår var vi et smut hos jordemoderen, jeg bad hende om at lave en hindeløsning på mig - og det blev gjort. Alt så fint ud :)
Jeg havde en del smerter da vi kom hjem, alligevel tog jeg liiiige turen til 5. sal 2 gange, og vi gik os en hyggelig kærestetur. 


Imorges var jeg dog frisk og udhvilet. Havde dog håbet på at der ville dukke en baby op ;) Men nej, han er meget besluttet på at blive inde i varmen :) 
Så nu må vi se hvornår han vil møde os :)


Skal til tjek ude på Hvidovre Hospital på tirsdag, og til endnu en hindeløsning :) Ellers kommer han senest næste weekend :) Dejligt!

1 kommentar:

  1. Hej
    Kan se at der ikke rigtigt er opdateret.....SMILER...men vores allesammens vidunderlige Oliver er kommet til verden d.11.9.2011 og han er bare dejlig....TUSINDE KYS farmor...<3

    SvarSlet